Sunday, March 29, 2009

DCIM 2009

kepada peminat Fotografi,
Velocity Media telah membuat satu pameran untuk peminat2 fotografi
di Midvalley Exhibition Centre Hall 2
pada 27th - 29th March 2009.
pameran ini dikenali dengan DCIM 2009 (Digital Camera, Imaging, Media)
hari jumaat 27th saya tidak melepaskan peluang ini(saya juga salah seorang peminat Fotografi)
di sini beberapa gambar dari saya semasa di DCIM09

saya dihadapan pintu masuk
isteri saya di pusat pameran Nikon
Pusat pameran Canon
Epson tidak ketinggalan memperkenalkan printer terbaru saya dipusat pameran Nikon
ini gambar yg saya sempat rakamkan, banyak lagi barangan fotografi yg di pamerkan dan dijual
seperti bag, memory kad, majalah dr velocity sendiri (DCM) dan banyak lagi.
untuk kali pertama saya di Pameran seperti ini, saya tidak melepas peluang untuk mendapatkan barangan2 fotografi, nak tahu? tungu selepas pesanan penaja......



No comments: