Tuesday, April 14, 2009

Setia Alam (rumah Zara)

Aqil dgn mainan Zara
Zara


Sabtu yang lepas, plan betulkan kereta,
tapi lain plk jadinya
kereta tak boleh betulkan hari tu, kena buat hari ahad,
tp hari ahad plan nak pergi rmh kawan lama kat setia alam,
alang2 tak ada apa nak buat, baik pergi hari sabtu,
nanti tgu hari ahad kereta lambat siap,
walau pun kereta aku hari tu aircond tak berfungsi dgn baik,
aku redah ke,
kesian tgk aqil dgn ibunya, sorry sayang.
rmh kawan aku ni baru je mereka pindah ke sini
"rmh baru dan kawasan baru katakan"
cantik rmh mereka dan kawasan taman bagus jgk ,
dekat dgn kemudahan asas sperti supermarket dan taman permaian.
hari tu, aqil dapat kawan baru la,
sbb kawan aku pun ada anak sebaya dgn aqil (awal3 bulan)
Zara namanye (sedap nama tu)
tp tak tahu la knp aqil hari tu, asik nak maianan zara je.
part yg best nye, mereka berdua mandi kolam kecik,
gelagak aqil yg jarang2 dapat mandi kolam dan gaya zara yg tersendiri tu,
seperti tak nak kluar dari kolam.
hari tu kami kena balik awal
sbb sebelah malam nanti ada perjumpaan dgn kawan2 lama
sekolah dulu (Ina je) jadi saya jadi baby siter la mlm tu.
ok la, kepada Hafiz (skin), Nina dan Zara.
Terima kasih banyak2 menjemput kami kesana,
bila la pulak korang datang kat rmh kami yg kecik ni ye,
apa2 caling2 nanti


seronoknye mereka main air

2 comments:

nina said...

zara n aqil nmpk comel je dlm pic ni.. i loike!

koriee said...

hmmm dlm pic ni je ke,
kat luar pun nampak comel jugak kan?
anak sapa ni, he....