Tuesday, May 12, 2009

Selatern & Werstern

Hujung minggu lepas,"sabtu"
saya ditinggalkan isteri bersama hero saya dirumah
jadi la mr papa hari tu,
memang mencabar la serong diri menjaga hero ni, apatak nye
panjat sana, panjat sini, sepah sana sepah sini
sampailah petang, saya bawa dia jalan2 kat taman
ingatkan ok la skit
tempat luas, boleh la dia berlari sepuas hati,
apa jadi?
rupa2 nya Aqil suka main gelongsor
tapi masalah nak panjat dr papan gelonsor la pulak,
puas ajar Aqil naik ikut tangga, tak mau

ok la, dah puas layan Aqil mmain gelonsor, Saya bawa dia main buai pulak, tapi kejap je, sebab buai ini tak sesuai lagi untuk Aqil jadi saya bawa Aqil jogginghmmm..baru selamat skit rasanye,jogging punya jogging, adalah terjatuh 2,3 kali

hampir 1jam lebih kami kat taman, kami pulang
untuk menjemput mama pulang dari opis
ini lah reaksi Aqil sehari bersama Mr MaMa,
Ahad, Mothers day
apa la agaknye kita orang buat ye
banyak jugak plan sebenarnye nak sambut untuk my wife (mama Aqil)
tp ada beberapa masalah skit, kami tukar plan
Mama memang penat hari ini,
disebabkan pepindahan opis dr pusat bandarraya ke Setapak,
sehari Mama kat opis baru untuk menyiapkan kerja2 mengemas hari sebelomnye
jadi kasi la mama rehat skit,
tengah harinye kami berkunjung ke rmh "Mona & Pian" untuk makan tengah hari disana
disana Boy,Mus & Mira pun ada,
plan kami untuk keluar makan-makan pada sebelah malamnye
jadi kami berkumpul disana
Malam tu jugak Boy membuat kejutan dengan membawa Ezora baru,
dapat la kami merasa kereta buatan Malaysia,
inilah dia tempat makan malam kami,
sebuah restoran di section 9 bangi,
'Selatern & Western"
apa yg special ?
bagi saya yg kali kedua datang ke sini tentu lah Mee Bandung Muar
dan menu2 yg lain seperti lambchop & chiken chop boleh tahan jugak

Koriee Photography
012-9737182

No comments: